خانه > ادبی, شعر و داستان > اس ام اس ( پیام کوتاه ) اس ام اس ( پیام کوتاه )

اس ام اس ( پیام کوتاه ) اس ام اس ( پیام کوتاه )


اس ام اس ( پیام کوتاه ) اس ام اس ( پیام کوتاه ) اس ام اس ( پیام کوتاه ) اس ام اس ( پیام کوتاه ) اس ام اس ( پیام کوتاه )

 

به نيت 124000تا پيامبر صلوات بفرست و اين اس ام اس رو براي 124000نفر بفرست .انشاالله تا اخر اين ماه خبر خوشي از طرف مخابرات بهت مي رسه

 

ترکه با نامزدش ميره كافي شاپ ، گارسون مياد ميگه : چي ميل داريد براتون بيارم؟ دختره ميگه : دوتا كافه گلاسه لطفاً . تركه ميگه دوتا هم واسه من بيارين

 

اين دو نوشته چه فرقي با هم دارند؟ 1.هه هه هه هه هه هه 2.هه هه هه هه هه هه . . . . فرقشون اينه که در گزينه 1.گلمراد ميخنده ولي در گزينه 2.گلمراد گريه مي کنه

 

گفتم غم تو دارم گفتا چشت درآيد! گفتم که ماه من شو گفتا دلم نخواهد! گفتم خوشا هوايي کزباد صبح خيزد گفتا هواي گرميست! اَه اَه! عرق درآمد! گفتم دل رحيمت کي عزم صلح دارد گفتا برو به سويي، تا گلّ ني درآيد! گفتم زمان عشرت ديدي که چون سرآمد گفتا که اي واي ديرشد! داد مامان درآمد

 

شعر جديد ايران :سرزد است افق مهر خوا وران فروغ بابا مربا بده بابا

 

يکي دلش واسه ماهي ميسوزه يکي واسه ماهي گير ولي کسي دلش واسه تو که سر قلابي نمي سوزه

 

مي دوني علت كسوف و خسوف چيه ؟ ماه و خورشيد براي ديدنت دعوا مي كنن

 

به ترکه ميگن وقتي حضرت يونس رفت تو دهن نهنگ چي شد ؟ ترکه ميگه : يه سازماني تشکيل شد به نام يونس کو؟

 

عابر بانكهاي اردبيل را جمع مي كنند از مسئولش مي پرسن چرا جمع كردي مي گه: اينا بجاي پول گرفتن شمع روشن مي كردن توش

 

برو به جهنم، چون فقط تو هستي كه ميتوني جهنم رو بهشت كني

 

جيک جيک جيک جيک جيک جيک جيک جيک جيک جيک جيک يه جيک اضافه کن بفرست براي جوجه ي بعدي . ( ستاد سر شماري جوجه هاي آخر پاييز)

 

تمام محبتت را به پاي دوستت بريز اما نه تمام اعتمادت را. امام علي (ع)

 

دوستت داشتم… يادت هست؟ گفتم دوستت دارم… و تو گفتي کوچکي براي دوست داشتن رفتم تا بزرگ شوم … اما انقدر بزرک شدم که يادم رفت دوستت دارم.

 

عاشق عاشقي باش و دوست داشتن را دوست بدار، از تنفر متنفر باش، به مهرباني مهر بورز با آشتي آشتي کن و از جدايي جدا باش … چنين گفت زرتشت.

 

گفتگوي ماه و نابينا: نابينا گفت: دوستت دارم ماه گفت تو که منو نمي بيني چطوري دوستم داري نابينا گفت اگه مي ديدمت عاشق زيباييت مي شدم اما الان که نمي بينمت عاشق خودت هستم.

 

اگه يه روز کسي بهت گفت دوست دارم سعي نکن بهش بگي دوستش داري اگه گفت عاشقتم سعي نکن

 

عاشقش بشي اگه گفت همه ي زندگيش تويي سعي نکن همه ي زندگيش باشي ِ چون يه روز مياد و بهت ميگه ازت مُتنفرم اونوقت تو نمي توني سعي کني ازش متنفر بشي.

 

 

دنبال نگاهها نرو چون مي تونن گولت بزنن. دنبال دارايي نرو چون كه افول مي كنه . دنبال كسي باش كه باعث بشه لبخند بزني چون با لبخند مي شه يه روز تيره رو روشن كرد.

 

گر از پايان گرفتن غم هايت نا اميد شده اي ، به خاطر بياور زيباترين صبحي که تا به حال تجربه کرده اي مديون صبرت در برابر سياهترين شبي هستي که هيچ دليلي براي تمام شدن نمي ديد ی.

 

 

دوست داشتن کساني که دوستمان مي‌دارند کار بزرگي نيست، مهم آن است آنهايي را که ما را دوست ندارند، دوست بداريم.

 

خداوند به سه طريق به دعاها جواب مي دهد: او مي گويد آري و آنچه مي خواهي به تو مي دهد. او ميگويد نه و چيز بهتري به تو مي دهد. او مي گويد صبر كن و بهترين را به تو مي دهد.

 

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه

 

دسته‌ها:ادبی, شعر و داستان
  1. محمد
    اوت 6, 2008 در 2:47 ب.ظ.

    خیلی قشنگ بود عالی بود دستت درد نکنه خسته نباشی

  2. ژانویه 13, 2012 در 1:35 ق.ظ.

    عاليست

  3. اکتبر 19, 2016 در 1:24 ب.ظ.

    What’s Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has
    aided me out loads. I hope to contribute & aid other customers like its aided me.
    Good job.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

