خانه > دانلود > دانلود برنامه ی پاسکال

دانلود برنامه ی پاسکال


با سلام خدمت دوستان دانشجو و کاربران عزیز احسیر سافت

لینک دانلود دو برنامه ی turbo Borland pascal  4.5 (حجم بسیار پایین 962 kb ) و turbo Borland pascal  7 (حجم متوسطی حدود 3.5 mg )در تارنما قرار گرفته است . توضیحاتی نسبت به لینک های ارائه شده است که لطفا به آن دقت کنید

1- ورژن pascal borland 4.5  که لینک آن در پایین مشاهده می شود یک فیل zip  است دوستانی که در مورد فایل zip اطلاع ندارند این نوع فایل ها کامپرس شده و پکت شده هستند و با برنامه های winrar و  winzip باز می شوند و برای پایین آمدن  حجم برنامه این روش استفاده شده است بعد از دانلود برنامه شما آن را باز می کنید در این فایل فشرده 2 پوشه وجود دارد شما پوشه ی  disk1  را انتخاب می کنید سپس شما اگر می خواهید برنامه را بر روی سیستمتان نصب کنید آیکن Install.exe  را انتخاب می کنید اما ما یک پیشنهاد بهتر دیگری را نیز داریم در همان صفحه آیکن Turbo.exe را انتخاب کنید حال برنامه برای شما اجرا می شود ونیازی به نصب آن روی هاردتان ندارید اگر برنامه اجرا نشد دوباره سراغ install.exe  بروید البته این ورژن پاسکال در کامپایل کردن مقداری مشکل دارد ( تذکر مهم : شما حتما فایل را از حالت فشردده و پرس شده خارج کنید(PLZ Extract this Folder to special folder)  تا برای کامپایل مشکل کمتری داشته باشید)

2ورژن Turbo pascal 7.5  نیز مانند ورژن 4.5 آن فایل zip  است و برای باز کردن آن احتیاج به Winrar یا Winzip  دارید . این برنامه دارای کامپایلرقویتر از ورژن قبل همچنین دارای ادیتور جالبتر و قوی تر می باشد همچنین ورژن آن نیز بالاتر می باشد توصیه ما دانلود این ورژن می باشد و حجم این برنامه حدود 3.5 MG  می باشد

دانلود pascal borland 4.5

 

دانلود pascal Borland 7 Turbo

 

در صورت بروز مشکل در مرحله نصب ، دانلود و ….. می توانید نظر و مشکل خود را در پایین همین صفحه با بنده در میان بگذارید .

تذکر : برای دادن نظر شما نیاز به پر کردن فیلد نام و ایمیل دارید اگر ایمیل ندارید این ایمیل را عینا آنجا کپی کنید Ehsirsoft@Ehsir.com

احسان احسانپور

مدیر تارنمای احسیر سافت 

 

My dream for all of the GXXX & Molla safavi is dark and ominous

 

 

دسته‌ها:دانلود
  1. ژوئن 4, 2008 در 2:09 ق.ظ.

    حاصل عبارت
    15 shl 2
    کدام گزينه است؟
    31 64 89 ___

    ************************************************
    برنامه اي که خروجي زير را توليد کند
    1
    12
    123
    1234
    12345
    1234
    123
    12
    1
    من نتونستم.اگر تونستي جوابش را برايم ارسال کن.
    hamid.jalali2008@gmail.com

  2. ژوئن 4, 2008 در 6:50 ق.ظ.

    با سلام خدمت دوست عزیز راحت ترین کار این است که ابتداشما یک حلقه ای for صعودی از 1 تا 4 بنویسید البته پایان حلقه writeln فراموش نشود سپس آنرا رایت کنید بعد یک حلقه ی نزولی از 5 تا 1 بنویسید و باز writeln کنید البته راههای دیگری نیز وجود دارد بعد عزیز دل هیچ وقت ایمیلتان را اینگونه در معرض دید قرار ندهید که ایمیل شما را خدای ناکرده یک اسپمر یا یک روبات به راحتی به دست آورد واینباکستان مورد حمله ی اسپمر ها قرار گیرد

    با تشکر احسان احسانپور مدیر تارنمای احسیر سافت

  3. ژوئن 4, 2008 در 8:02 ق.ظ.

    صورت برنامه به صورت زیر است

    var i,j :integer;
    begin
    writeln;
    for i:=1 to 4 do
    begin
    for j:=1 to i do
    write(j)
    writeln;
    end;
    {******************}
    حالاهمین بلوک رادر ادامه ی بلوک قبلی به صورت نزولی یعنی downto می نویسید البته آن باید به صورت 5 تا 1 باشد
    با تشکر ا حسان احسانپور مدیر تارنمای احسیر سافت

  4. اوت 26, 2008 در 4:19 ق.ظ.

    سلام ممنون که جواب دادی من همون موقع تونستم حلش کنم اگه میشه من را لینک کنید
    http://www.epnu.tk
    http://www.mahnazjun.tk

  5. شهرام
    نوامبر 3, 2008 در 12:58 ب.ظ.

    میشه کمکم کنید برنامه ا ی در پاسکال بنویسم که 2 عدد اعشاری را به توان هم برسونه؟؟؟

  6. احسان احسانپور(مدیر تارنما)
    نوامبر 3, 2008 در 2:54 ب.ظ.

    program Ex1;
    var a,b,c,d:real;
    begin
    read(a,b);
    write(a,› power›,b);
    c:=a^b;
    write(c);
    write(b,’power›,a);
    d:=b^a;
    write(d);
    End.

  7. مریم
    نوامبر 5, 2008 در 1:33 ب.ظ.

    سلام.می شه برنامه مثلث خیام پاسکال رو برام بنویسید؟ممنون

  8. احسان احسانپور(مدیر تارنما)
    نوامبر 6, 2008 در 1:10 ب.ظ.

    با سلام خدمت خانم مریم کاربر محترم تارنما ، برنامه در خواستی شما را خودم ننوشتم ، و شخص دیگری نوشته و برداشت می باشد ، پس لذا کامپایل یا عدم اجرای آن را تضمین نمی کنم ، اما به نظر مشکلی ندارد ، در ضمن دوستان عزیز متاسفانه در محیط این تارنما کدها در کامنت به درستی نشان داده نمی شوند ، برای مثال نقطه ویرگول ها در ابتدا قرار می گیرند که به خاطر این مسئله از دوستان عذر خواهی می کنم
    PROGRAM KHAYYAM;
    VAR
    Pos,N,K:Integer;
    FUNCTION Fact(K:Integer):LongInt; {تابع بازگشتی محاسبه فاکتوریل}
    BEGIN
    IF (K=0) OR (K=1) THEN Fact:=1 ELSE Fact:=K*Fact(K-1);
    END;
    FUNCTION Tarkib(K,I:Integer):longInt; {تابع محاسبه ترکیب}
    BEGIN
    Tarkib:=trunc(Fact(K)/(Fact(I)*Fact(K-I)));
    END;
    PROCEDURE Blank; {پروسیجر ایجاد فواصل خالی}
    VAR I:Integer;
    BEGIN
    FOR I:=1 TO Pos DO
    Write(’ ‘);
    Pos:=Pos-3;
    END;
    PROCEDURE Satr(K:Integer); ‌{پروسیجر ایجاد سطرهای مثلث }
    VAR I:Integer;
    BEGIN
    FOR I:=0 TO K DO
    Write(Tarkib(K,I):6);
    END;
    BEGIN{Of Main}
    Pos:=33; ‍{قرار دادن مکان نما در وسط صفحه نمایش}
    Write(’Enter Your Number: ‘); {گرفتن تعداد سطرهای مثلث از کاربر}
    Readln(N);
    FOR K:=0 TO N DO
    BEGIN
    Blank;
    Satr(K);
    Writeln(”);
    END;{Of For}
    Readln
    END.{Of Main}

  9. سمیرا رشدی
    دسامبر 19, 2008 در 6:25 ب.ظ.

    سلام من یه برنامه ی turbo pascal 7.0 full خریده ام اما طریقه ی نصب اونو بلد نیستم لطفا یادم بده چون این هفته امتحان میان ترم دارم و اصلا تمرین نکردم .
    راستی وقتی این برنامه رو تو رایانم باز میکنم به جای تمام حروف فارسی خوش آمد گویی این برنامه یک علامت سوال ظاهر میشه اما تو رایانه های دانشگاه این طور نیست فکر میکنم اشکال از رایانه ی من باشه خواهش میکنم بهم بگو اشکال از کجاست و کمکم کن که این برنامه رو تا پس فردا نصب کنم .
    راستی من تو کار رایانه واینترنت خیلی مبتدی ام فکر کن به یک کلاس اولی درس میدی خیلی ساده وراحت.
    خیلی ممنون و خدا حافظ.

  10. احسان احسانپور(مدیر تارنما)
    دسامبر 20, 2008 در 3:34 ب.ظ.

    با سلام خدمت خانم رشدی ،نمی دانم در کجای setup ، پاسکال ایراد دارید ذکر بفرمایید تا جواب دهم ، سوال دومتان هم که شما فرمودید جای تمام حروف فارسی خوش آمد گویی این برنامه یک علامت سوال ظاهر میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این مورد زیاد اشکالی ندارد حال در مورد ایراد اولتان، سوالاتتان را به طور شفاف بفرمایید ، چون کلی فرمودید نمی دانم در کدام قسمت ایراد دارید ، اگر کلا روش setup برنامه را نمی دانید پس لذا برای آموزش کلی آن می توانم شما را به صورت آنلاین یاری کنم، شما می توانید آنلاین بودن من را از لینک زیر پیگیری کنید
    http://www.cloob.com/name/ehsaanpour

  11. سمیرا
    دسامبر 21, 2008 در 10:45 ق.ظ.

    آقا احسان باز هم سلام
    من وقتی cd نصب برنامه ی پاسکال رو تو رایانه ی دیگه ای باز میکنم کنار setup آن یک پسوند بصورت exe. ظاهر میشه و حتی بعد از نصب هم کنار turbo همین پسوند ظاهر میشه در حالی که در رایانه ی من خبری از این پسوند نیست
    فکر میکنم اشکال از رایانه ی منه ولی از کجاست نمیدونم .بعد نصب برنامه هم وقتی یه برنامه مینویسم و کامپایلر میکنم این خطا رو میده: error 5 syntax error
    وقتی هم که میخوام از اینتر نت دانلود کنم این خطا رو میاره: zipped
    راستی من نمیدونم که به چه صورت باید بصورت آنلاین اشکالمو از تو بپرسم .
    خیلی خیلی ممنون و خدا حافظ

  12. سمیرا
    دسامبر 21, 2008 در 6:12 ب.ظ.

    سلام
    من تونستم برنامه رو نصب کنم واز راهنمایی هات ممنونم ولی با این حال میخوام جواب پرسش قبلی مو بدی
    اما اشکالی که الان دارم اینه : برنامه رو مینویسم و کامپایلر میکنم و وقتی میخوام اجراش کنم بعد از اینکه run رو میزنم تو همون صفحه ی اجرا میمونه .مثلا برای برنامه ی حساب کردن حاصلضرب دو عدد وقتی run را میزنم برنامه بهم میگه که دو عدد وارد کن اما بعد از اینکه عدد ها را وارد میکنم نمیدانم باید چه کار کنم که حاصلضرب دو عدد را چاپ کند .
    لطفا زودتر کمکم کن وقت زیادی برای امتحانم نمونده .
    خیلی ممنون و خدا حافظ

  13. دسامبر 21, 2008 در 8:29 ب.ظ.

    پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد
    با تشکر احسان احسانپور

  14. سمیرا
    دسامبر 22, 2008 در 9:29 ق.ظ.

    آقا احسان سلام
    امروز دوم دی ماهه و ساعت 1 بعد از ظهره اما متاسفانه ایمیلی از تو دریافت نکردم .خواهش میکنم کمکم کن .
    خیلی ممنون و خداحافظ

  15. احسان احسانپور(مدیر تارنما)
    دسامبر 22, 2008 در 4:11 ب.ظ.

    1- درمورد سوال اولتان خوب بود اسم اون فایلی که پسوند اگزه داشت را می فرمودید اما در هر صورت اگر فایلی بر روی لوح فشرده ای ذخیره باشد فرقی نمی کند چون باید آن فایل بر روی سیستم شما یا هر رایانه دیگر مشاهده شود مگر در حالاتی خاص که فایل از نوع خاص و هیدن است
    2-در مورد اینکه بعد از کامپایل syntax error می دهد به معنی آنست که که شما در برنامه اشکال نوشناری و ویراستاری دارید به آن معنا که برای مثال نقطه ویرگول را جا انداخته اید یا reserve word ی را اشتباه تایپ کنید در این ارور ها structure و main برنامه را چک کنید تا این اشتباهات دستوری برنامه را پیدا کنید
    3-در مورد سوال برنامه که فرمودید برنامه ی حاصلضرب را نوشتید و آن را run می کنید اما نمی توانید درستی آن را چک کنید ، اگر کامپایلر error نمی گیرد و بعد از آن صفحه جدیدی باز می شود اگر اشارگر چشمک زن باشد منتظر read کردن اطلاعات شمااست ابتدا عدد اول وسپس عدد دوم و در نهایت اینتر را فشار دهید تا نتیجه کار خود راببینید.
    4-در مورد اینکه چگونه با بنده در ارتباط باشید و سوالاتتان را بپرسید هم بنده لینکی قرار دادم و آدرس ایمیلم نیز ehsaansoft[at]gmail.com است اما چون شما فرمودید در روزهای آتی امتحان دارید و متاسفانه بنده به علت مشغلات و تحصیل تنها شبها قادر به آنلاین شدن هستم از این رو برای ارتباط سریع با بنده و طرح سوال ضروری تان می توانید در همین جا یک کامنت با متن «ایمیل برای شما فرستاده شد» بنویسید و آدرس ایمیل صحیح خود و تاکید می کنم صحیح خود را (چون جواب پاسخ شما را به ایمیلتان که در فیلد ایمیل نوشتید ارسال کردم اما متاسفانه آدرس ایمیل اشتباه بوده و در نتیجه ایمیل بنده failure شد)درقسمت ایمیل فیلد وارد کنید(ترجیحا جی میل باشد) تا بنده روش ارتباط سریع با خودم را به ایمیلتان ارسال کنم

  16. سمیرا
    دسامبر 22, 2008 در 4:56 ب.ظ.

    آقا احسان سلام
    اول اینکه مشکلم حل شد و به اندازه ی بلندی شب یلدا از تو ممنونم و تنها کاری که ازم بر میاد اینه که دعا کنم که همیشه موق باشی .
    دوم اینکه خیلی ازت معذرت میخام که ایمیلم رو اشتباه نوشته بودم باور کن این چند روزه حتی اسم خودم هم یادم رفته بود امید وارم از اینکه وقتت رو به خاطر ایمیل اشتباهم گرفتم منو ببخشی.
    راستی من بلد نیستم به چه صورت باید برای خودم جی میل باز کنم.
    خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون
    منتظر ایمیلت هستم و خدا حافظ

  17. سمیرا
    دسامبر 22, 2008 در 5:47 ب.ظ.

    آقا احسان سلام
    لطفا با این ایمیل اشکالاتم رو حل کن مثل اینکه اون یکی پاک شده هر چی میگردم خودم هم نمیتونم پیداش کنم.
    خیلی ممنون و خدا حافظ

  18. سمیرا
    دسامبر 24, 2008 در 10:14 ق.ظ.

    سلام
    می شه کمکم کنی برنامه ای بنویسم که 10 عدد از ورودی بگیره و max و min اون 10 عدد رو چاپ کنه؟
    راستی من هنوز منتظر ایمیلت هستم.
    ممنمون و خدا حافظ

  19. احسیر سافت
    دسامبر 24, 2008 در 10:53 ق.ظ.

    سلام سمیرا جان من چند بار ایمیل فرستادم عجیب که به دستت نرسیده ، متاسفانه کامنت های این پست زیاد شده و نمی خواهم در این پست جواب دهم سعی خواهم کرد جواب رو دوباره به ایمیلت بفرستم اگر تا فردا به دستت نرسید به من اطلاع بده ، تا روش دیگری بهت بگم

  20. سمیرا
    دسامبر 24, 2008 در 2:28 ب.ظ.

    احسان عزیز سلام
    امروز چهارم دی ماهه و ساعت 6 بعد از ظهره اما هنوز ایمیلی از تو به دستم نرسیده
    خدا حافظ

  21. neda
    دسامبر 25, 2008 در 6:35 ق.ظ.

    با عرض سلام
    اگه میشه کد برنامه نقطه بازی را به زبان pascal برام mail کنید .
    با تشکر

  22. neda
    دسامبر 25, 2008 در 6:47 ق.ظ.

    با عرض سلام
    اگه میشه کد برنامه نقطه بازی را به زبان pascal برام mail کنید .
    با تشکر

  23. محسن
    ژانویه 1, 2009 در 5:05 ق.ظ.

    سلام
    لطفا این برنامه رو برام بنویسید
    باکمک مجموع ارقام بخش ÷ذیری یک عدد بر 9 را بررسی کند ودر صورتی که مجموع ارقام یک عدد دو یا چند رقمی باشد عمل فوق را تکرار کند.
    ممنون

  24. احسان احسانپور(مدیر تارنما)
    ژانویه 3, 2009 در 8:14 ب.ظ.

    به علت ازدیاد سوالها قصد بستن کامنت این پست را داریم لطفا در این پست نظر ندهید

  25. isa
    مه 4, 2009 در 8:14 ق.ظ.

    برنامه بعد ازدانلود اجرا نمی شود

  26. مه 4, 2009 در 8:28 ق.ظ.

    برنامه turbo pascal 7 که لینکش قرار داده شده هیچ مشکلی ندارد و 100%تست شده است

  27. ماهک
    ژوئن 1, 2010 در 5:21 ق.ظ.

    سلام
    اگه ممکنه بگین چطوری میتونم برنامه پاسکال رو روی سیستمم نصب کنم.
    هرکاری میکنم نمیشه
    ممنونم

    • ژوئن 1, 2010 در 6:12 ب.ظ.

      ماهک جان کدوم ورژن از برنامه پاسکال رو نتونستی نصب کنی ؟، اگه راهنمایی خواستی بگو . نهایتا که توی دانشگاه خودتون توی اهواز یاداخل شهر اهواز سی دی نصب رو پیدا می کنی ، اگه کمک خاصی بگو تا کمکت کنم.

  28. amir
    ژوئیه 2, 2010 در 4:41 ب.ظ.

    سلام
    برنامه ای به ربان پاسکال برای تبدیل عدد 4 رقمی به حروف
    فوری لطفا
    ممنون

  29. ali
    اکتبر 26, 2010 در 9:13 ق.ظ.

    sسلام دمتون گرم مي خواستم برام يه لطفي كنيد برنامه اي در پاسكال بنويسيد كه نوع مثلث رو مشخص كند!!!!!!!!!!!
    با تشكر

  30. مریم
    دسامبر 7, 2010 در 7:24 ق.ظ.

    سلام.خسته نباشید آقا احسان.میشه مثلث خیام پاسکال رو تو زبان سی برام بگین؟
    فقط اگه میشه زودتر بگین.چون خیلی لازمه.
    بازم مرسی

    • دسامبر 7, 2010 در 4:07 ب.ظ.

      بیا مریم ، این برای کامپایلر مایکروسافت ، اگه برای توربو سی پلاس پلاسم 4.5 و 5.2 هم می خوای به هدر یه دات اچ اضافه کن خط using namespace هم حذف کن
      #include
      #include
      using namespace std;

      int *charger(int *x , int *y)
      {
      for(int i=1;i<100;i++)
      {
      y[i]=x[i-1]+x[i];
      }
      return y;
      }

      int main()
      {
      cout<<"Welcome to Khayyam-Pascal Triangle Program.\nThis program helps you to calculate Khayyam-Pascal Triangle."<<endl;
      int rows=0;
      int *a=new int[100];
      int *b=new int[100];
      for(int i=0;i<100;i++)
      {
      a[i]=0;
      b[i]=0;
      }
      char answer='u';
      error:
      cout<<"Enter number of rows(max 34)"<>rows;
      if(rows>34)
      {
      cout<<"Error report: You have Entered a number bigger than 34."<<endl;
      cout<<" This may make mistakes in program."<<endl;
      cout<<" Would you like to enter another number?(y,n)"<<endl;
      cout<>answer;
      if(answer==’y›)
      {
      goto error;
      }

      }
      a[1]=1;
      cout<<"——————Khayyam Pascal Triangle——————-"<0)
      {
      for(int i=1;i<100;i++)
      {
      if(a[i]!=0)
      cout<<a[i]<<" ";
      else
      break;
      }
      b=charger(a,b);
      cout<0)
      {
      for(int i=1;i<100;i++)
      {
      if(b[i]!=0)
      cout<<b[i]<<" ";
      else
      break;
      }
      cout<<endl;
      rows–;
      a=charger(b,a);
      }
      }

      getch();
      return 0;
      }
      نکته : توی وردپرس سیمیکالن می ره اول جمله ، اما اگه کپیش کنی توی محیط سی فکر کنم درست می شه ، اینم عیدی من به تو به مناسبت روز دانشجو مریم عزیز

      • مریم
        دسامبر 11, 2010 در 6:52 ق.ظ.

        سلام.مرسی آقا احسان
        خیلی بهم کمک کردین.واقعا ممنون.
        فراموشتون نمیکنم

  31. مهران
    دسامبر 8, 2010 در 3:34 ق.ظ.

    سلام آقای احسانپور اگه میششه یه برنامه واسه مدیریت چک بزار توبخش عمومی یا به ایممیلم ارسال کن ممنون میشم که زودتر این کار رو برام انجام بدین
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>این برنامه باید به زبان پاسکال باشه<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    • دسامبر 8, 2010 در 5:00 ب.ظ.

      برنامه برای مدیریت چک !!، اگه همچین برنامه ای می خواید باید سفارش بدید تا براتون برنامه نویسی کنم ، چون این جور برنامه ها جنبه تجاری داره ، این برنامه ها به صورت رایگان قرار نمی گیره

  32. مریم
    دسامبر 11, 2010 در 7:07 ق.ظ.

    سلام.آقا احسان.مرسی از وبلاگتون.یه سوال داشتم. شما میدونین چه جوری میتونیم یه ماتریس n*n رو به شکل کره در بیاریم؟
    مثلا اگه خواستیم از اولین سطرمون یکی کم کنیم بیفته سطر آخر و بالعکس.یا اگه بخوایم به ستون اخر یکی اضافه کنیم بیفته ستون اول و بالعکس.
    اگه لطف کنیم جواب رو زود بهم بگین ممنون میشم.

  33. دسامبر 11, 2010 در 7:45 ق.ظ.

    مریم جان این چیزی که می گید تقریبا توی کامپایلر ، بورلند نمی شه چون ، وقتی که شما می گید کره ، یعنی یه شکل هندسی با یه ویژگی خاص با یه معادله مشخصه دارید ، مثلا برای حالا اخصا کره داریم ، (x-x0)^2+(y+y0)^2+(z+z0)^2 برابر یه مقدار a^2 هستش ، پس یه شکل هندسی داریم که تو سه بعده،اصطلاحا 3d هستش اما کامپایلری که شما داری 2d هست ، اما اگه منظورت از کره دایره باشه بله می شه ، شکلشو به راحتی کشید ، البته در زبان های برنامه نویسی مثل متلب می شه این کار رو به راحتی انجام داد

    • مریم
      دسامبر 11, 2010 در 1:40 ب.ظ.

      سلام.
      این سوال در واقع مال مربع جادویی هستش.نمیدونم در مورد اون اطلاع دارید یا نه.من میخوام اینو تو سی پلاس پلاس بنویسم.
      میخواستم که شما لطف کنین الگوریتم اون قسمت رو بهم بگین.تا خودم روش کار کنم.
      واقعا ممنون

      • دسامبر 11, 2010 در 6:44 ب.ظ.

        مریم بیا این هم سورس مربع جادویی ، همون از اول می گفتی مربع جادویی تا منم بدونم چی می خوای، حالا چه ربطی به کره داشت ا.. اعلم، بیا این سورسش

        #include
        #include
        #include
        #include
        void main()
        {
        int a[10][10],i,j,n,k=1;
        clrscr();
        cout<>n;
        if(n%2==0 ||n>9)
        {
        cout<<"\n\nThe given number is not acceptable!";
        getch();
        exit(1);
        }
        else
        {
        for (i=0;i<=n;i++)
        for (j=0;j<=n;j++)
        a[i][j]=0;
        j=(n/2)+1;
        i=1;
        a[i][j]=k;

        for(k=2;k<=(n*n);k++)
        {
        i=i-1;
        j=j-1;
        if((i==0 &&j==0)||(a[i][j]!=0))
        {
        i=i+2;
        j=j+1;
        }
        else
        {
        if(i==0)
        i=n;
        else if(j==0)
        j=n;
        }
        a[i][j]=k;
        }
        }
        cout<<"\n\n";
        for (i=1;i<=n;i++)
        {
        for (j=1;j<=n;j++)
        cout<<a[i][j]<<"\t";
        cout<<"\n\n";
        }
        getch();
        }
        بعدش مریم جان این تاپیک به اندازه کافی شلوغ شده خواهش می کنم توی این تاپیک پست نده ، ازم سوال داشتی می تونی از راههای زیر سوالات و بپرسی
        1- می تونی از مسنجر یاهو منو اد کنی با آیدی Ehsaansoft
        2- می تونی توی فیس بوک منو اد کنی facebook.com/ehsaanpour
        3- این آدرس جی میلم هست :Ehsaansoft [a t] gmail.com
        l

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

